وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️
وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️
وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️
وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️
وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️
وای این پست خیلی به درد بخور بود! من همیشه موقع خرید استرس دارم که موجودی تموم نشه، مخصوصا وقتی تو سایت دیجی کالا یه گوشی رو دیدم که نوشته بود “فقط ۳ عدد باقی مونده” سریع زدم خرید کردم وگرنه دیگه گیرم نمیومد. کاش بیشتر درمورد تکنیک هایی که باعث میشن کاربران سریعتر خرید کنن بنویسی، مثلا چطور با نمایش تعداد سفارشای قبلی مشتری رو ترغیب به خرید میکنن. من عاشق اینم که بدونم بقیه چه خریدن! یه مطلب دیگه هم درمورد تاثیر رنگ های قرمز و نارنجی توی تخفیف ها بنویس، خیلی کنجکاوم بدونم چطور این رنگ ها آدمو مجبور به خرید میکنن حتی وقتی نیاز ندارن! ️